Інтерес туристів до Чутового використовують, щоб заробити у Диканьці й Полтаві

Усе почалось із того, що на одному з інтернет-сайтів, присвячених усяким цікавостям, я наткнувся на сторінку, присвячену Чутівщині. Там пропонують 11 об`єктів, які мали б зацікавити потенційного туриста. Щоправда, справді туристичних лише три пункти: пам`ятники родині, воїнам-визволителям і фонтан "Пори року" - усе в центральному парку. Решта вісім - це банки, банкомати і - увага! - автозаправка у Криму.

Мене зацікавило, а що ж можуть розказати про наші місця екскурсоводи. І я в онлайн-режимі подав заявку на екскурсію до колишнього фонтану.

Через кілька днів мені передзвонили з Полтави і уточнили, чи все вони правильно зрозуміли.

- Так, хочу екскурсію по Чутовому, - відповідаю. - Щоб мені показали все цікаве й розказали мені про все.

З того боку телефону трохи "підвисли". Потім пообіцяли, що мені передзвонять екскурсоводи, які й скажуть, що й до чого. У тому числі по вартості можливої екскурсії.

Передзвонили ще через день.

- Я з Полтави, екскурсовод. Мене звати Станіслав. Вас цікавив фонтан?

- Мене цікавить усе про Чутове. Можете розказати?

- Чесно кажучи, я жодного разу туди не їздив і екскурсій не проводив, - признався він. - Ніхто ще не замовляв. А Ви не хочете з`їздити у Полтаву чи, наприклад, Диканьку?

- Ні, мене цікавить Чутове, - наполягаю.

- Ну, до побачення!

Стало зрозуміло, що чувак на ім`я Станіслав і не збирався говорити про екскурсію по Чутово. Він, власне, й не знає нічого про наш райцентр. Схоже, просто пробував заманити кудись у більш популярні туристичні місця Полтавщини.

Я оце й думаю. Невже наше селище не гідне того, щоб бути чимось більшим, ніж один із населених пунктів, який народ проїжджає по дорозі з Києва до Харкова чи навпаки?

Write a comment

Comments: 0